Нафта і дистиляти
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами)
- Замовник: Плужненський ліцей Хмельницької обласної ради , код за ЄДРПОУ 22989218
- Найменування предмета закупівлі: 09130000-9 Нафта і дистиляти
- Вид процедури: відкриті торги за Особливостями,
ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-08-006527-а
- Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено Кошторисом видатків на 2024 рік за КПКВК 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету»
- Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Закупівля проводиться на очікувану вартість, потреба на дванадцять місяців 2024 року.
Розрахована очікувана вартість закупівлі - 245116,00 гривень.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами), а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в запитах ціни пропозицій отриманих від постачальників .
- Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Код ДК 021:2015: 09130000-9 — «Нафта і дистиляти »
Найменування товару |
Кількість |
Одиниці виміру |
|
1 |
Бензин А-95( 09132000-3 Бензин) |
2600,00 |
л |
2 |
Дизельне паливо (09134200-9 Дизельне паливо) |
2168,00 |
л |
Особливості умов поставки товарів:
Заправка буде здійснюватись по смарт-картках або скретч-картках (талонах) на 2024 рік. Термін дії талонів (скретч-карткок, смарт-карток) на паливо повинен бути не менше 6 місяців. У разі зміни зовнішньої форми скретч-карток чи талонів а також у разі закінчення строку їх дії, Учасник здійснює їх обмін без додаткової на це оплати .
Скретч-картки ( талони) повинні бути номіналом 10/15/20 літрів та забезпечити право на цілодобовий відпуск палива на всіх АЗС, запропонованих учасником та обладнаних генераторами.
Талони або/та картки власної торгової марки (свідоцтво на товарний знак) які діють по всіх АЗС учасника (власних/орендованих чи АЗС партнерів);
Надати список мережі власних (орендованих) АЗС або АЗС партнерів по які мають здійснювати обслуговування автомобілів Замовника цілодобово.
У разі використання торгової марки необхідно надати документи, які підтверджують право на використання торгової марки (бренду).
Наявність мережі АЗС Учасника в радіусі 30 км від місцезнаходження Замовника та наявність найближчої АЗС Учасника в радіусі 30 км від місцезнаходження Замовника (30320, Хмельницька область ,с. Плужне , вулиця Соборна, 2);
Для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам необхідно надати копії документів, які посвідчують якість товару (сертифікатів відповідності та/або паспортів якості та/або посвідчень тощо).
Ліцензію, видану учаснику, на зберігання палива-нафтопродуктів (у випадку якщо її наявність є обов’язковою для діяльності учасника) або лист-пояснення про законність здійснення діяльності за відсутності зазначеної ліцензії;
Ліцензію, видану учаснику, на право оптової торгівлі пальним або Ліцензію, видану учаснику, на право роздрібної торгівлі на місці здійснення торгівлі (місце здійснення торгівлі – територія Хмельницької області), або довідку довільної форми з посиланням на відкрите джерело інформації про наявність таких Ліцензій або на рішення про її видачу.
Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, тощо.
Учасник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає затвердженим стандартам України та вимогам Замовника, викладеним в тендерної документації. В разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить не більше 3 днів з моменту отримання повідомлення від Замовника.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.