A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Плужненський ліцей
Хмельницької обласної ради

План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти

ЗАТВЕРДЖЕНО

Протокол засідання педагогічної ради
Плужненської гімназії

Хмельницької обласної ради
29.08.2022 р. №1

 

ПЛАН ЗАХОДІВ, СПРЯМОВАНИХ НА ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЮ БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЮ) У ПЛУЖНЕНСЬКІЙ ГІМНАЗІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ НА 2022/2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

з/п

Заходи

Термін виконання

Відповідальний

1.

Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу

1.1

Вивчення нових нормативно-законодавчих документів щодо протидії булінгу (цькуванню), ознайомлення з провідними практиками щодо протидії булінгу

Протягом 2022/2023 навчального року

Адміністрація школи, педагогічні працівники

1.2

Розгляд на засіданні методичного об’єднання вихователів питання «Про роботу педагогічного колективу щодо запобігання насильства та булінгу серед школярів»

Жовтень

Голова МО вихователів

1.3

Обговорення на нараді при директорові підсумки реалізації шкільного плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню), на 2022/2023 н.р.

Листопад

Заступник директора з НВР.

1.4

Оновлення «Правил поведінки для здобувачів освіти». Ознайомлення з ними учнів школи

Вересень

Заступник директора з НВР

1.5

Оновлення розділу «Протидія булінгу» на офіційному сайті закладу освіти

Вересень

Заступник директора з НВР

1.6

Створити інформаційний стенд «#СтопБулінг»

Вересень

Практичний психолог

1.7

Перевірка інформаційної доступності правил поведінки та нормативних документів з профілактики булінгу (цькування)

Вересень

Заступник директора з НВР

1.8

Ознайомлення учасників освітнього процесу, представників батьківської громадськості з алгоритмами дій у разі виявлення випадку булінгу (цькування), розміщення відповідних документів на офіційному сайті школи

Протягом 2022/2023 навчального року

Заступник директора з НВР

1.9

Участь педагогічних працівників школи в практичних семінарах, вебінарах, майстер-класах, тренінгах з питань протидії булінгу та кібербулінгу (в тому числі онлайн)

Протягом 2022/2023 навчального року

Педагогічні працівники

2.

Діагностичні заходи

2.1

Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності, дезадаптації в учнівських колективах

Серпень та за потреби

Практичний психолог

2.2

Діагностування рівня напруги, тривожності, дезадаптації в учнівських колективах: -спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; -психологічні діагностики мікроклімату, рівня згуртованості класних колективів та емоційних станів здобувачів освіти; -соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених учнів у колективах; -визначення рівня тривожності та депресії учнів.

Протягом 2022/2023 навчального року

Практичний психолог,

класні керівники 1-9-х класів

2.3

Проведення тренінгів «Стоп булінг!», «Я проти булінгу!», «Як не стати жертвою булера»

Протягом 2022/2023 навчального року

Практичний психолог, класні керівники 1-9-х класів

2.4

Проведення профілактично-просвітницької, корекційно-розвивальної роботи з учасниками освітнього процесу

Протягом 2022/2023 навчального року

Практичний психолог, класні керівники 1-9-х класів

3

Робота з вчителями та іншими працівниками закладу освіти

3.1

Інструктивні наради з питань профілактики булінгу (цькування) з допоміжним та технічним персоналом

Вересень

Директор, заступник директора з НВР

3.2

Проведення навчального семінару для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходи реагування

Жовтень

Заступник директора з НВР

3.3

Тренінг для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти

Січень

Практичний психолог, соціальний педагог

3.4

Співбесіда з класними керівниками за результатами діагностики класного колективу

За результатами кожної умовної чверті

Практичний психолог, соціальний педагог

3.5

Консультування класних керівників психологом, соціальним педагогом з проблемних ситуацій

Протягом 2022/2023 навчального року

Практичний психолог, соціальний педагог

4

Робота з учнями

4.1.

Проведення уроків, практичних занять, бесід, тренінгів з питань протидії булінгу та кібербулінгу за участі шкільних офіцерів поліції та інспекторів патрульної поліції

Протягом 2022/2023 навчального року

Практичний психолог, класні керівники 1-9 класів

4.2.

Зустріч учнів з представниками органів юстиції. Лекції на тему «STOP булінг!» в рамках Всеукраїнського тижня права та Місячника правових знань

Протягом 2022/2023 навчального року

Класні керівники 1-9 класів

4.3.

Тиждень толерантності

Листопад

Педагог-організатор

4.4.

Перегляд відеофільмів, соціальних відеороликів з питань булінгу в учнівському середовищі із подальшим обговоренням проблемних ситуацій на виховних годинах

Протягом 2022/2023 навчального року

Практичний психолог, класні керівники 1-9 класів

4.5.

Організація роботи консультативного пункту «Скринька довіри»

Протягом 2022/2023 навчального року

Педагог-організатор, практичний психолог

4.6.

Конкурс малюнків та плакатів проти насильства

Лютий

Педагог-організатор

4.7.

Контроль стану профілактики й протидії випадкам булінгу (цькуванню) в учнівських колективах

Грудень, червень

Заступник директора з НВР

5

Робота з батьками

5.1

Проведення тематичних батьківських зборів: - «Протидія цькуванню в учнівському колективі»; - «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг»; - «Як навчити дітей безпечній поведінці в соціальних мережах»

Вересень

Заступник директора з НВР, класні керівники 1-9-х класів

5.2

Проведення батьківського лекторію з питань протидії випадкам булінгу та кібербулінгу

Жовтень

Заступник директора з НВР, класні керівники 1-9-х класів

5.3

Проведення консультацій щодо надання порад батькам з питань: - «Як зменшити ризик випадків булінгу та кібербулінгу серед підлітків»; - «Що робити, якщо Ваша дитина є булером? Поради спеціалістів»; - «Що треба знати про булінг батькам підлітків»

Протягом 2022/2023 навчального року

Практичний психолог, класні керівники 1-9-х класів

5.4

Організація зустрічей батьків з представниками батьківської громадськості, які є фахівцями правоохоронних органів і структур

Протягом навчального року

Класні керівники 1-9-х класів

5.5

Обговорення питання протидії булінгу (цькуванню) на загальношкільних батьківських зборах

Грудень

Адміністрація школи

5.6

«Круглий стіл» для батьків на тему «Поговоримо про булінг та кіберулінг»

Квітень

Заступник директора з НВР, класні керівники 1-9-х класів

6

Моніторинг освітнього середовища закладу освіти

6.1

Самооцінка закладу освіти за показниками безпеки, комфортності

2 рази на рік

Адміністрація закладу, педагогічні працівники

6.2

Анонімне анкетування учнів 5-9-го класів про випадки булінгу (цькування) у школі

Грудень

Практичний психолог

6.3

Анкетування батьків про безпеку в закладі освіти

Грудень

Класні керівники 1-9 класів

6.4

Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів

Лютий

Практичний психолог, соціальний педагог

6.5

Аналіз інформації за протоколами комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти

За потреби

Заступник директора з НВР

6.6

Підготовка звіту про виконання заходів про виконання плану заходів з запобігання та протидії булінгу

Травень- червень

Заступник директора з НВР

Вик. Гурська О.О.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень